Secretariaat

by Redactie 23 januari 2017

Het Secretariaat is (telefonisch) bereikbaar op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend van 9.30 tot 11.30 uur. Het nummer is: 076-8862768. De tijden daarna uitsluitend bereikbaar via mail: secretariaat@sacramentskerkbreda.nl. Let op: het secretariaat is vanaf week 29 t/m week 34 alleen vrijdag geopend vanaf 9.30 uur tot 11.30 uur Dit is 16 juli t/m 27 augustus.

Bij het secretariaat kan men voor de navolgende zaken terecht:


Opgave misintentie
De opgave van een misintentie kan per telefoon of email of door zich fysiek te melden bij het secretariaat (zie openingstijden).

Wij noteren dan uw naam, adres, postcode en woonplaats en (emailadres), voor wie de misintentie is en de data waarop het moet worden voorgelezen.

De kosten voor een misintentie zijn:

  • Bij aanvraag van één misintentie: € 9,95
  • Bij aanvraag van 5 tot 9 misintenties: € 8,50 per misintentie
  • Bij aanvraag van 10 of meer misintenties: € 7,50 per misintentie.

Is de aanvraag fysiek op het secretariaat, dan vragen wij u contant af te rekenen. In alle andere gevallen zullen wij u een factuur toezenden.


Gebruik Sacramentskerk
In het geval dat U het kerkgebouw wilt gebruiken voor een doop, huwelijk en/of uitvaart/herdenking of andere zaak, kunt u contact opnemen met het secretariaat om vast te stellen of de ruimte beschikbaar is. In het geval een uitvaart/herdenking (spoed) zullen wij uw aanvraag met spoed behandelen.

Geef bij uw aanvraag in het geval van een doop, huwelijk of uitvaart/herdenking aan of U een priester en/of een lid van ons zorgteam wilt als voorganger. Het zorgteam neemt dan met u contact op om uw wensen met u af te stemmen.

Categories: Geloofsgemeenschap Kerk